Inaktuell örjanlaxen | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örjanlaxen

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199747440774/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Flyingleonaidas

Vem var det som bannade dig? Nilsson23

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag skrev till min kompis idiot i ooc vilket jag förstår kan se lite hårt ut men det var endast för att han tjata ig att jag skulle skriva till staff att vi hade påbörjat ett rån, vilket man inte kan stå och säga ig och det blir inte en bra rp nivå av det scenariot så jag försökte få han att vara tyst genom att prata med honom ig men det funka inte så jag fick skriva så att han fatta men jag har pratat med honom efterhand och han tog inte åt sig sedan så tycker jag inte att detta är hets i ooc jag har varit med om mycket värre hets i ooc och dom har inte blivit bannade när många har skickat in det. Jag kan samtidigt ta och hylla Nilsson då han lät scenariot spelas klart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis gjorde ett rån och sedan så tjata han att skriva till en staff ig vilket gör scenariot till en dålig rp nivå och jag förökte få tyst på han men han verka inte fatta vad han gjorde för fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man tittar till reglerna så ja då var det absolut inte en felaktig ban men eftersom att han stod och tjata att jag skulle skriva till staff ig tycker jag att det drar ner på rpn nivån på scenariot och jag kände att jag var tvungen att få tyst på han så jag skrev ooc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har rdm sen dess har jag inte åkt på någon mer rdm ban efter detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriv så i ooc men samtidigt skrev jag efter att inget mer ooc nu!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte skriva något sådant oavsett vilken situation det är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Finns ingen ban på detta hex id

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka