örjanlax | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

örjanlax

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer

Ditt discordnamn: villepille135

Ange ditt födelsedatum 15 December 2011

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag borde bli staff eftersom jag kommer kunna vara väldigt aktiv och kunna bidra med att folk som inte kan rpa och gör regelbrott ska bort.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag inte tycker fungerar är att det är en del som gör regelbrott. och inte kan rpa. men även att det är ganska mycket lall

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? först försöka lösa det själv sen om jag behöver hjälp ta hjälp av andra som kanske vet mer än vad jag vet och kan hjälpa

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att vara seriös och kunna prata med dom med lungn ton och inte bara banna dom utan prata med dom först och fråga hur dom tänkte

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? nu när jag har sommarlov finns det inte så mycket att göra då under förmiddagen och eftermiddagen så kan jag specca och sen under kvällen så kommer jag nog rpa men det bror helt på.

Hur länge har du spelat på Unive? 8 feb 2026

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation tror jag ej kommer fatta vissa saker

Tillbaka