Nekad öhman | Ansökan till Servervakt [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öhman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Karlsson Funke

Vad heter du på discord? King_Kong.com#6510

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar då är det
16-21

Helger då är det
17-23
(Tiderna ändras lite då och då vissa dager spelar jag mer än andra ock så)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 6 månader ungefär men jag fick indragen för en dryg månad sedan och har kört sen dess. Jag blev medlem mars detta året men fick indragen som sagt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ men sen jag började igen för 1 månad sen tror jag inte jag har får någon ban kanske nån sv men tror ej det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har som uppgift att underlätta jobbet för staffsen på serven. Jag har inte någon stor uppgift men jag ska ge sv ban till dem jag ser gör fel och sedan kontakta någon högre om det är något grovt. Men det största jobbet för sv är som sagt att underlätta för staffsen och dem som sitter högre upp så att dem inte behöver slösa tid på små lallare och kan vara med i större scenarion och kolla där istället.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa till mer på serven och ha en större uppgift jag vet mycket vad man får och inte får av mina tidigare bans från serven. Jag har också väldigt bra koll på när folk lallar och när dem spelar seriöst. Jag gillar också att kunna få bestämma lite och inte känna mig som en liten hund liksom. Jag vill därför bli servervakt och kunna ge dem som lallar sv bans o kicks.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder servervaktens perms för sin egen för del. Vi säger att jag har en ak på mig och inte vill förlora den så jag revar mig själv så fort jag dör. Eller att man mass bannar folk bara för att man kan. O,m jag är på piren t.e.x och bannar alla jag ser så använder jag mig av korruption. Eller om mina kompisar ber mig resa dem hela tiden och jag gör det så är det också korruption.
 
Vidare till muntliga, du har 48 timmar på dig att den. Om du inte just kan ta intervjun inom de här 48 timmarna så får du kontakta mig eller en annan servervakt ansvarig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top