Inaktuell äbri acho | Inaktiv Överklagan, dgaf

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/s1gmaGodz

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? Karlsson47#6593

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Bild på banmeddelande: a605527ee799ec1fef07230f60ede571.png KAN INTE KOPIERA O KLISTAR IN BILD.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu asså det såg dåligt ut när jag åkte runt flertalet gånger men jag försökte lösa allt socialt istället för att skjuta, även fast att jag körde flertalet gånger runt när skott flög emot mig så gav jag några sista tappra försök att lösa det. Men det gick inte, till slut åkte jag bakom ett hörn och då stängde anders av mig och siged tdrog min krim roll, därefter snackade vi vid i support och kom överens om att fixa tillbaka kriminella rollen o kompensera det med en kriminell varning iställtet för ban + indragen kirminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med mina 2 vänner och en random till mina vänner ( old riders mc ), därefter blir vi inlåsta och jag börjar snacka med Jaakob10 och Bluewolf ingame o de slutar med att dom märker att en utav deras fiender sitter i baksätet, vi var helt oprovocerande och satt i princip tysta hela tiden, iaf dom i baksätet. dom började kaxa då o drog vapen mot oss oså sa dom att vi skulle dra, viljket jag även gjorde. därefter åkte vi tillbaka till gränden brevid deras klulbb för o försöka lösa problemen men det slutade med att dom riktade och klättrade upp på ett tak för o skjuta, därefter åkte vi tillbaka till mitt gänghus för o byta bil oså åkte vi tillbaka till platsen för ett tappert försök att hindra det från att bli en stor konflikt mellan oss två gäng, då skjuter dom återigen från ett tak oså åker jag därifrån och försöker komma tillbaka 5 minuter senare, vilket jag även gjorde. Då gjorde dom samma sak en tredje gång och då åkte jag runt ett hörn oså då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ja då jag inte anser de giltigt då jag försökte lösa det socialt istället för o skjuta, om jag nu hade "provocerat" som ni kallar det hade jag aldrig utsatt mig för den risken att bli skjuten eller något liknande genom att åka in till deras klubb osv, jag gjorde mitt bästa att lösa det socialt men det slutadfe med att jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg. Det var ett tag sedan jag var bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja asså ja på sätt o vis, jag hade ju kunnat skita i att försöka lösa det men hade hamnat i trubbel ändå. Hujr jag än hade gjort hade det slutat med det ena eller det andra, antingen att jag inte löser grejerna socialt vilket hade lett till likadana eller betydligt mke värre åtgärder osv, ni fattar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jao.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? AA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka