Accepterad äbri acho | Ban Överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SkottarN/

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? skottarn#9891

Vem var det som bannade dig? Adam

Hur lång tid var din ban? 22 dagar, 16 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: jag kan inte ta screen så får skicka en annan.79921F67-04AB-4084-A6A6-D511716C7707.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom beteendet jag tillförde inte var okej, förstår inte varför jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person vid namn NisseB var vid ett gänghus, crips, vi chillade osen gick vår bil sönder. Vi sprang och skulle gå t ett privat garage, då säger han att jag aldrig vågar skjuta honom ingame o grejer i discord i kriminell discorden i vc och då säger jag, hur mke får ja? (riktigt dumt) oså börjar vi lall skjuta mot varandra, extremt idioiskt gjort och jag ångrar det i efterhand. Lyckas alltid komma över sådana är dumma beslut vilket är jävligt trögt av mig, alltid det som får mig avstängd. Jag vet att detta som jag gjorde är fel men ändå av nån anledning gjorde jag det. Jag kommer aldrig någonsin igen göra om detta och förstår absolut motivet i placeringen på min ban av Adam. Jag har tidigare blivit bannade felaktig och har även trotts det tänkt till en gång men i förrigår blev det verkligen fel. Jag ångrar det så grovt att det inte ens går att beskriva. Detta kommer absolut verkligen ALDRIG ske igen! DU har mitt ord adam, förlåt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denne ban var ej felaktig, jag gjorde fel som gjorde detta och jag ängrar det något extremt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft, Lall, RDM osv osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut jag hade ju totalt kunnat tänka efter men så efterbliven som jag är så blev det fel denna gång, något jag deffinitivt absolut kommer att öva på under alla slags omständigheter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, tänk noggrant förfan, börjar bli rött på mig själv. Jag kommer göra detta annorlunda, tillexempel sitta deffad även fast vi inte gör något oså kommer jag tänka till mycket mer på saker innan jag gör det. Alla gör vi misstag och även denna gång har jag lärt mig av mitt misstag, komma skall aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Vill inte se att detta sker igen, då kommer betydligt hårdare åtgärder att tas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka