Accepterad Örjan122 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örjan122

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525536569/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4c2339

Vad är din discord tagg? otan4249

Vem var det som bannade dig? Kårken

Bild på banmeddelande: sdkfjhljfhljkfhlskjfhsef.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag körde tillbaka till gäng huset och det bryter mot sunt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare blev jagade av två grannar i en sport bil vi stannade och de frågade vilka vi var med seddan berättade vi och då hoppade de ut ur bilen och då körde jag iväg sedan så körde vi runt och sedan körde jag till ett garage där jag visste att några av våra grabbar var och det garaget råkar ligga utanför vårt gäng hus men alla har tillgång till det. Men grejen är att det hade kunnat vara vilket garage som helst jag liksom visste att min grabbar var där. Jag hade pratat med en av dem i telefon innan det hände det är så jag vet att de är där. Sean så döda vi dem och tagga. Grejen var att det liksom var utan för vårt gäng hus men det hade kunnat vara precis vart som helst + det är ett " public garage som vem som helst kan använda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag tycker själv att jag gjort något fel för att det är klart man kör till ett ställe där man vet att det finns grabbar. Sen råkade det vara vårt gäng hus men det hade kunnat vara vart som helst. Sen så fick jag sån panik för att jag är hyfsats ny till Krim att jag tog upp tabben när de redan hade den uppe. Det erkänner jag att jag gjorde fel men som sagt det var min första "shootout".

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit men det har bara varit felaktiga banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit upp min tabbe när de redan har sin uppe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, massa saker som jag vet att jag inte ska göra om nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, tack så mycket för er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka