Accepterad Örjan122 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Örjan122

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525536569/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4c2339

Vad är din discord tagg? otan4249

Vem var det som bannade dig? Viktor5235

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte skaffa medlem på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte skaffa medelm på en annan server men ångrade mig direkt efter jag fick det och lämnade servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag är hemsk ledsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej bara felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sökt efter medlem från första början ångrar mig as mycket, insåg att jag hade gjort fel och lämnade discorden direkt men ni var snabba på det p.g.a ert as bra staff team som är snabba på att svara på reports men också sånt här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ALDRIG skaffa medlem på en annan server än Unive, det kommer aldrig hända igen jag lovar jag har lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, tack så mycket för eran tid /mvh Geert

Tillbaka