Accepterad Örjan | Chef-jobb ansökan (qpark) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örjan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Örjan#9943

Hur gammal är du? 15 fyller 16 om en vecka

Hur länge har du spelat på Unive? lite över en månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Qpark genom att bidra med min goda kunskap inom yrket. Jag är en duktig chef och kommer behandla alla med respekt Jag tycker att det är viktigt att man ett personligt intresse i dess anställdas liv. Snokar inte, utan hon försöker få en bättre förståelse för personen ”bakom” den anställda. Att bry sig om sina anställda är riktigt bra för att anställda som känner av att deras chef bryr sig om och är intresserad av vilka de är kommer att vara mer engagerade i sitt arbete. Jag tycker att det är viktig att se till så man anställer rätt personer så inte Qpark blir lallit. Det är också viktigt för mig att man är rättvis och behandlar alla rättvist och inte behandlar dem olika pga kön eller identitet. Men samtidigt ska man vara bestämd så att Qpark blir så seriöst som möjligt. Som chef är det riktigt viktigt att kunna ta kritik för om man inte kan det så är man ingen bra chef. Jag passar bra som chef, behandlar alla lika. Jag har redan några seriösa personer som kommer att ansöka till Qpark om jag blir chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? såsom ledarskapsförmågor, tekniska färdigheter och utbildning inom juridik eller stadsplanering. Jag har varit chef på qpark i andra städer och vet hur jobbet fungerar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka