Accepterad Ömer Sultan | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ömer Sultan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emre

Vad är ditt discord namn? gunrya

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Ömer Sultan är en karaktär som har pluggat mycket och nu tänker han på att bli polis, Karaktären kommer att vara 21 år gillar att hjälpa andra och fånga de som gör brott. Ömer är en ganska speciell karaktär och han är inte som andra personer och karaktärer. Han kommer kämpa för att få tag på de krimnella folk gruppen. Ömer gillar därmot hänga med familjen träna fotboll och gym, en vanlig dag för han är att vakna kl 04 äta frukost,duscha,borsta tänder, hjälpa sina föräldrar sedan plugga till att bli polis, på kvällen kl 18 brukar han dra gymma 2 timmar sen drar han hem äter ducshar sedan sover 22.00 de en vanlig dag för Ömer Sultan. dessutom är han en person som gillar romatiska filmer :I

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så att rp blir bättre då jag är ganska bra på roll spela, att säga till de som inte beter sig via occ eller att säga till en staff,.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska liksom inte alltid villa vinna utan låta mot parten också vinna ibland. som exempel en criminel försöker fly som polis låter jag han denna gång så att det blir bättre scenario och att inte jag försöker vara vinnaren helatiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes klart, har läst alla grundregler :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har inga faktiskt men vill lära mig darför är jag här :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tänker vi kan ta detta på intervju :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka