Nekad kenkeskim | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kenkeskim

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ken

Vad är ditt discord namn? Kenkeskin

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sultan Karim, 1-1-1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär kommer heta Sultan Karim och kommer jobba på Mekonomen. Han har haft en ganska tuff barndom, hans föräldrar lämnade honom. Han är född 1998, han är en invandrare från Somalia, levt i Somalia sedan flyttade till Sverige och blev lämnad där, Sultan är en kille som gillar att gymma och jobba samt vara social. När Sultan är social så menas det att han kommer vara en kille med flera vänner och det kan också innebära på att han kan göra tråkiga stunder till en av de roligaste. Sultan är absolut inte tålmodig, Sultan kan ibland vara en pessimist, han brukar se om folk är goda eller onda vid första mötet, Sultan gillar och är bra på att spionera, Sultan gillar att lägga sig i, Sultan är "äkta/lojal" och kan ta ett skott för sina vänner, han är en "övertänkare" och Sultan har respekt för folk alltså han pratar med folk på ett bra sätt för att kunna få respekt tillbaka. Sultan har respekt för folk som han precis träffat eller de som har förtjänat hans respekt, han är lojal mot sina vänner och bröder som menas att han kan nästan göra allt bara för att kunna få de må bra eller att överleva som att ta ett skott för Sultan tänker mer på andra än sig själv och han är orädd alltså kan han göra sjuka grejer som andra skulle inte våga göra. Sultan är en övertänkare, han är inte alls tålmodig och har ingen tålamod och Sultan är bra på att lura folk om det behövs för att Sultan har ingen tålamod så om han blir arg på någon för att han har tänk över en grej länge och hittat något kan han skapa till mycket problem till killen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina mål är att bidra till en bra RP-upplevelse både för mig själv och andra. Jag förväntar mig en server där alla är seriösa med rollspel och att jag kan lära mig och utvecklas tillsammans med andra spelare. Jag ser också fram emot att skapa en intressant och realistisk berättelse för min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långa scenarios
Rättvisa scenarios
Välutvecklade och genomtänkta scenarion
Roliga scenarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ge folk en chans så att de kan vinna scenariot

Tex om min bill är för snabb så kommer jag sakta ner för rättvisan och skapa ett bra scenario. Men det beror på secnariot. Jag kan också fly från de om jag får en chans

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR = New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från just det scenariot. Som t.ex. du blev kidnappad o sen medvetslös av några skott så får du inte komma ihåg de som kidnappade dig och allt som hände under scenariot du blev kidnappad. Du kan komma ihåg små saker eller liknande men du ska använda dig av sunt förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om det behövs det är bara fråga

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka