Nekad Åkerbloman | Ansökan till Servervakt [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åkerbloman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Åkerbloman

Vad heter du på discord? akerbloman

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldag: först går jag upp sen äter jag frukost sen kollar jag på mobilen asså på discord för att svar alla som skickar som jag anser är viktigt sen går jag till skolan sen börjar jag 08.20 sen på rasten kollar jag pm sen lektion sen kollar jag discord på rasten sen fortsätter det så sen när jag kommer hem kollar jag på discord när jag äter mellanmål sen går jag upp till datorn sen pluggar jag i en timme då är klockan 17.30 sen spelar jag på unive tills 19:00 d brukar jag äta sen spelar jag igen sen vissa dagar så har jag träning två dagar i veckan

Då tar vi lovdag: jag brukar vakna 09:00 sen går jag ner hämtar frukost sen gibbar jag unive sen lite youtube när jag äter drobz brukar jag kolla på då sen spelar jag till 14:00 sen går jag ut lite med min brorsa och spelar fotboll och fiska till 15:30 sen spelar jag till 19:00 sen ska jag äta sen går jag ut med mina kompisar till 20:00 sen drar jag hem och spelar till 00.00 sen där tog det slut

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive för länge sen sen behövde jag byta konto och det tig låg tid så sen blev jag medlem nu igår men jag var innan medlem Krim och när jag var medlem då var typ ett 3 månader sedan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Fan jag kan säga en gång i en halvtimme för AFK är på mobil snälla neka inte för det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kicka lallare och hålla koll så det inte blir lall på piren och sånt sen kanske sitta i support ta reports

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag gillar unive jätte mkt och jag har spelat har med min kompis länge från början gick vi in som icke medlemmar då märkte vi kolla piren bilar och sånt så vi blev medlem direkt sen blev mitt konto bannat men vill jag bli servervakt sen gå och köpa Krim så jag kommer tillbaka i og times

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag kickar folk för vinna ett senario och gå och revige mig själv och lottar i noclip för att få Glock det är servervakt abuse och det är det sämsta en staff kan göra det är fegt

Nekad, du måste ha haft medlemsskapsrollen i 1 månad. Du fick den igår. Välkommen att ansöka igen om 1 månad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka