Accepterad Äggis | Medlem ansökning [lorry10dh06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äggis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jennifer

Vad är ditt discord namn? leksakmusen// Jag kan inte byta mitt steam eller discord

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej för jag kan inte ändra något av dom för mitt steam namn är turbo leksaken och det är upptaget redan på discord.

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zyra Ferrari - 2005-12-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, familjeorienterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zyra Ferrari är en 20 år gammal tjej med mycket energi och blickar oftast framåt i livet. Hennes två systrar, Kyra och Zyra kom båda med henne till staden efter att deras föräldrar dog i en brand. Hon har hopp om att få ett bra liv med hennes systrar i den nya staden och att försöka gå vidare från den tragiska händelsen. Zyra håller sig nära till sina systrar och har hopp om en bra framtid. Hon hoppas på att få en bra framtid i denna stad och kan leva vidare som den tjej hon vill vara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga stunder och mycket skratt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inom ett scenario så ska du inte enbart göra saker för din egen förtjänst, utan för kunna uppehålla ett roligt och kul rollspel för alla ska du också kunna låta din egen karaktär vara förloraren.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM och Copbait. RDM: Dödar någon utan en anledning. VDM: Kör på någon utan en anledning. Copbait: Försöker få polisens uppmärksamhet genom att begå brott framför dem

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har enda sen jag varit liten haft intresse i kreativitet och rollspel.

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

mitt riktiga namn blir dolt för att det tydligen är dåligt. (K. U. K) ska de vara istället för leksak. Förlåt om det är grovt men det är det jag heter.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka