Nekad Äbri gächlare 98 | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Vad är ditt discord namn? pepecool847

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter äbri och växte upp i malmö han gillar att åka runt i sin bil och är bil intresserad han är 1,80cm lång och giillar att hänga med vänner han kan också spela gitarr och har tränat sen han var 7 år gammal han vill börja jobba på en bil afär i framtiden eftersomm att han är bil intresserad han har redan skaffat en fin bil till sig själv och har som mål nu att kunna börja jobba någon stanns för att tjäna pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill börja jobba på marja lisas där jag kan hjälpa folk köpa bilar som de vill ha jag har märkt att det ganska sällan är npgon där och då tänker jag att jag skulle kunna vara där och hjälpa men om inte det funkar så vill jag skaffa jobb på mekonomen där jag kanhjälpa folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att om man blir stannad av polisen kan man själv stanna och göra det kul för båda istället för att blåsa 300 iväg

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a jag kan alla, Combat logging innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen, RDM innebär att man dödar någon utan anledning, Metagaming innebär att man till exempel säger på discord till nån samtidigt som man rp:ar kom och hämta mig vid torget ligger död, Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel gasa förbi de i 250 km/h.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej det är min första gång i rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." om känslor, uppväxt, framtidsplaner osv... (skriv rätt födelseår)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka