- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199642858785/
Ditt Hex-ID: 1100001644a5521
Vad är din discord tagg? gustavboi4_06768
Vem var det som bannade dig? Realpoalo23
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min kompis hoppade in i min bil o jag sa att polisen och han var färdiga så jag stack därifrån med honom. Jag trodde såklart att de var färdiga så jag stack.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom till min kompis när han var i ett trafikstopp. jag stannade framför hans bil. han kom och hoppade in i den och sa "vi är färdiga, du kan dra nu" jag körde därifrån (kanske lite snabbt).
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis felaktig delvis mitt fel. då jag kanske skulle stannat och kolla om de verkligen var färdiga osv. men jag förstår också varför jag blev bannad.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång för lall1 stod och typ dansa på trygg.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som jag skrev över att jag skulle dubbelkollat med polisen om de verkligen var färdiga eller inte.
Har du lärt dig någonting efter din ban? JA.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemen
Ditt Hex-ID: 1100001644a5521
Vad är din discord tagg? gustavboi4_06768
Vem var det som bannade dig? Realpoalo23
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min kompis hoppade in i min bil o jag sa att polisen och han var färdiga så jag stack därifrån med honom. Jag trodde såklart att de var färdiga så jag stack.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom till min kompis när han var i ett trafikstopp. jag stannade framför hans bil. han kom och hoppade in i den och sa "vi är färdiga, du kan dra nu" jag körde därifrån (kanske lite snabbt).
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis felaktig delvis mitt fel. då jag kanske skulle stannat och kolla om de verkligen var färdiga osv. men jag förstår också varför jag blev bannad.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång för lall1 stod och typ dansa på trygg.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som jag skrev över att jag skulle dubbelkollat med polisen om de verkligen var färdiga eller inte.
Har du lärt dig någonting efter din ban? JA.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemen