Nekad jonnycubic | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonnycubic

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199029475922/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? beijnis#8460

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. hej jag heter Lars Snusson och är 27 år gammal. Har länge levt i Småland men när mina föräldrar dog så flyttade jag till Unive. Mina föräldrar var inget bra att ha dom drack mycket och rökte och snusade där av mitt efternamn som jag är lite missnöjd över men det är så det är. Jag har nu levt ett bra tag i unive nu och, jag är snäll rolig och spontan gillar och göra saker som det pirar till lite i magen folk brukar säga att jag är för gammal men jag tycker att det är kul. Så att jag kommer fortsätta med det jag skulle säga att jag inte är den som tar ledning men jag säger inte heller nej. Utan är den som bara hänger på. När jag har tid som jag ofta har så brukar jag åka runt i min bil för att ha det lite trevligt. Jag har väldigt svårt att inte vara social jag tycker det är väldigt kul att prata med folk och ha en bra konversation med roligt folk.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker jag ska bli wl för att jag har spelat ett bra tag på denna server och tycker att det är kul och gillar att göra bra rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli wl för att det hade öppnat så många nya dörrar

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när den var den största i min region och då var jag ej så bra på rp så att jag kingade runt lite men visste inte riktigt hur man spelade men nu vet jag mer och är sugen på att ta det steget längre

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inte något mål förutom att ha kul =)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara unive
 
för jätte länge sen blev jag fel bannad men ingen har fattat det så jag är fortfarande bannad men skulle gärna vilja komma in på discorden om det behövs
du måste vara med i DC för att kunna va WL
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top