- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? William Arndt
Ditt discordnamn: Fnatte01
Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2009
Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag passar som staff eftersom jag är väldigt arbetsorienterad person som kan arbeta bra i grupp och gillar utmaningar. Jag lyssnar på båda parterna, jag är opartisk och bemöter alla med samma sorts respekt samt har en god ton. Jag har även tidigare erfarenheter som staff och vet hur man ska bete sig, hur man ska gå till väga.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser att under de timmar när det är som flest inne på servern så kan det uppstå en del lall. Detta är något som jag personligen stör mig på och jag vet att andra gör det också. Sedan sker det en del regelbrott som t.ex Powergaming, OOC, metagaming och fearrp. Detta är något jag vill ändra på så alla får en så trevlig rp miljö som möjligt.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att arbeta effektivt, proffesionellt, vara opartisk och diskutera fram beslut tillsammans. Men även inte att vara för snäll utan att bedöma alla rättvist.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man håller en god ton, man är lugn och sansad samt man är opartisk. Man är även hjälpande till de som är nya till rpn.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag ett sommarjobb från 9:30 - 15:00 men efter det så är jag fri. Dvs att jag kommer vara aktiv under hela kvällen och en del in på natten.
Säg från 15:30 - 00 ungefär kommer jag vara aktiv och göra staff arbete.
Så klart så kan det komma upp saker inom det privata livet men skulle så vara fallet så medelar jag staff teamet i förväg.
Hur länge har du spelat på Unive? 28 juni 2024
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, det har jag. Jag var staff för cirka 3 månader innan. Jag har bra koll på hur man arbetar, diskuterar och går till väga inom staff rollen.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Igentligen inte, men de åvan är jag mest taggade på.
Ditt discordnamn: Fnatte01
Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2009
Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag passar som staff eftersom jag är väldigt arbetsorienterad person som kan arbeta bra i grupp och gillar utmaningar. Jag lyssnar på båda parterna, jag är opartisk och bemöter alla med samma sorts respekt samt har en god ton. Jag har även tidigare erfarenheter som staff och vet hur man ska bete sig, hur man ska gå till väga.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser att under de timmar när det är som flest inne på servern så kan det uppstå en del lall. Detta är något som jag personligen stör mig på och jag vet att andra gör det också. Sedan sker det en del regelbrott som t.ex Powergaming, OOC, metagaming och fearrp. Detta är något jag vill ändra på så alla får en så trevlig rp miljö som möjligt.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att arbeta effektivt, proffesionellt, vara opartisk och diskutera fram beslut tillsammans. Men även inte att vara för snäll utan att bedöma alla rättvist.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man håller en god ton, man är lugn och sansad samt man är opartisk. Man är även hjälpande till de som är nya till rpn.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag ett sommarjobb från 9:30 - 15:00 men efter det så är jag fri. Dvs att jag kommer vara aktiv under hela kvällen och en del in på natten.
Säg från 15:30 - 00 ungefär kommer jag vara aktiv och göra staff arbete.
Så klart så kan det komma upp saker inom det privata livet men skulle så vara fallet så medelar jag staff teamet i förväg.
Hur länge har du spelat på Unive? 28 juni 2024
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, det har jag. Jag var staff för cirka 3 månader innan. Jag har bra koll på hur man arbetar, diskuterar och går till väga inom staff rollen.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Igentligen inte, men de åvan är jag mest taggade på.