Nekad :Zzz: | Medlem ansökning [E L I A S S E N]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

:Zzz:

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? Drapp2k

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter erik valder 20år. han är väldigt lugn av sig, skrattar ha de roligt,endå en väldigt seriös persson av mig. hans föreldra va båda alkolister, erik gillar billar,mat och sina vänner.
gilla och hjälpa till och se te så det är ett bra communty eller så ja. hoppas de besvara ert svart

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag hoppas te flera skulle tycka de är kul och vill hoppa in och testa er server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tyvär vet inte, men om någon förklara så skulle jag nog fatta de

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det är endast tillåtet att skicka in 1 Ban Överklagan var 24:e timme, Innebär att du inte värnar om ditt liv, innebär att du använder en bugg för att skapa eller föröka föremål.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej detta blir första gången men skulle vilja testa för det låter väligt roligt!!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas jag får denna möjlighet och testa på detta nu :D

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka