Accepterad ZZennaH | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zepta

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982916675/

Ditt Hex-ID: 11000013cf46a43

Vad är din discord tagg? Zepta#0591

Vem var det som bannade dig? Google

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att jag av misstag nämda ban srax innan jag blev bannad. Det var till störst del ett misstag, men jag ska komma ihåg det till nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan sjukvårdsarbetare höll koll på en person som hade slagit ner en massa folk. Sedan försvann han och blev strax efter bannad. Utan att tänka mig för så sade jag "jag tror han blev bannad". Detta var endast en reaktion på att han var feg och lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väl fel, men det var ingenting grovt i min mening. Jag förstår såklart att jag bröt mot reglerna vilket jag inte skulle ha gjort men det var ingenting som jag tänkte på precis då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första skedde av nästan ingen anledning alls. Jag tog lärdom av att inte hålla mig nära när andra beter sig. Den andra så dödade jag någon vilket jag direkt efter insåg var väldigt dumt och det är något som jag inte har gjort sen dess. Alltså tog jag lärdom av den händelsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha sagt någonting alls, men min hjärna ville ha något att säga och det var det enda som poppade upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska tänka på att absolut inte nämna någonting från verkliga livet, då det faktiskt förstör upplevelsen för både mig och de andra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka