Accepterad Zyxz | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyxz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Zyxz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/67891616351/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Zyxz#7969

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdu Kalole och under hela sin uppväxt varit intresserad av bilar och gillar att köra bilar samt att mecka med dom detta har han fått sin Mamma som jobbade som en Mekaniker och var riktigt dukig med bilar, han har även lärt sig en del om att åka bil och racea, Under hans uppväxt så har han alltid hamnat fel och har haft svårigheter i skolan som t.ex Dyselexi samt Agressionproblem som han i senare ålder lärt sig att hantera det. Bilar har alltid varit Abdus flyktväg ifrån alla problem som han haft och det har gjort att han har extremt stor erfarenhet inom detta området vilket har gjort att han är extremt instresserad av att bli mekaniker eller bilförsäljare eventuellt jobba på bennys, En dag fick Abdu ett samtal av polisen om att hans mamma hade blivit Rånad och skjuten och att hon dog på vägen till sjukhuset vilket gjorde att Abdu blev väldigt avlägsen av sig men efter ett tag så började abdu Meka med bilar igen men det påminde för mycket om sin mamma så han bestämde sig för att göra det enda han kunde göra, Han ville försöka stoppa den kriminaliten som tog död på sin mamma så han ansökte till Polisskolan och började försöka bli polis, Abdu kände att han behövde en ny start så han bestämde sig för att flytta till en ny stad och fortsätta denna utbildningen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att jag känner att jag kan med all tid jag har lagt ner på RP ge mycket roliga scenarion, gött snack i discord och jag vill framförallt bli whitelistad för alla möjligheter som det öppnar upp med tanke på både Jobb, mer möjligheter till stora RP scenarion som kan bli riktigt roliga

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kan inte hitta någon annan rolig server att spela på och det känns som servern har väldigt mycket att ge i RP

Hur många timmar har du på FiveM? 2,502 timmar har jag på FiveM

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den igenom både Facebook och från kompisar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja har blivit bannad 1 gång för ett misstag jag gjorde på Gz när 2 personer slogs gick jag emellan och dom börja slå mig så slog jag tbx sen snackade jag med staffs så försvann den inom 10-15minuter.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar ej på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka