Accepterad ZyxZ. | Medlem ansökning [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198842204358/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Kostik#1337

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kostik Chombak och kommer ifrån Ukraina. Hela hans familj har sina rötter i Ukraina. Som ung så var hans uppväxt hård. Han fick knappt mat för det räckte inte för hela familjen. I sin familj var han nästan utfryst, han var som den gråa ankungen. Ingen lade märke till honom. Varje dag när han vaknade så såg han en bild på Sverige. Han hade hittat en bild på Sveriges huvudstad, Stockholm. Han ville så gärna kunna resa dit och få en chans i livet att faktiskt njuta. Han drömde sig bort hela tiden och tänkte på alla möjligheter han kunna få som medborgare i Sverige. Men varje gång han drömde sig bort så kom antingen farsan eller morsan med ett bälte i handen. Han blev livrädd varenda gång. Han försökte hela tiden komma undan och slippa bli slagen med bältet. Hans föräldrar var för stränga och straffade Kostik för varenda liten sak han gjorde fel. Det var nästan som om han börjat bli van med smärtan från bältet. Fast varje gång dem slog han med bälte tog dem i hårdare och hårdare. Det började med lätta slag för att visa vad som skulle hända om han gjorde fel. Men efter några slag så tog dom all kraft dem hade och slog honom. Han fick väldigt ont varje gång och ramlade alltid ihop. En dag försökte han gå till grannen och komma iväg från sina föräldrar. Först verkade grannen väldigt trevlig och pålitlig. Han blev lite rädd för grannen men tänkte inte så mycket på det. Nästa dag vaknade han som vanligt och drömde sig bort till Sverige. Han tänkte som vanligt på alla möjligheter han kunde få om han bara kunde få en fot i Sverige. Men efter fem minuter så kom föräldrarna. Som vanligt med ett bälte i handen. Dom sa varje gång på Ukrainska “Du ska inte drömma dig bort! Du ska ut och jobba så denna familj kan bli försörjande igen. Om du inte slutar dagdrömma varje dag så kommer det sluta med att vi slänger ut dig från familjen!” Han tänkte inte så mycket på det dom sa. Vad som en sa så ändrade dom sig, ord efter ord ändrades. När han varit ute och hjälpt familjen så gick han till grannen ännu en gång. Dem pratade lite om vad han kunde göra för att undvika att detta skulle hända. Grannen blev allt mer pålitlig dag efter dag. Allt detta hända dag in, och dag ut. En dag när lilla Kostik skulle gå hem så stötte han på sin pappa. Han pappa var berusad. Han började skrika på honom samtidigt som han vinglade runt hela gatan. Kostik ignorerade honom och gick iväg. Hans pappa försökte springa efter men han ramlade omkull direkt. Nästa dag så hände samma sak igen, fast när han gick till grannen var han inte hemma. Kostik trodde grannen var ute och gjorde något, så han bestämde sig för att leta efter honom. Kostik kollade i varenda gränd, affär, hus och gata. Men ingen granne kunde han finna. Han fortsatte sin jakt på grannen. Långt ifrån sitt hus så såg han sin granne. Han var häng i en gränd. Han såg sin pappa springa ifrån platsen. Hans ögon blev fyllda med tårar. Han sprang direkt fram till sin granne. Han var väldigt blek, Kostik visste att han inte kunde hjälpa sin granne så han sprang hem. Nästa dag så såg han att det var ett par turister som skulle åka ifrån Ukraina. Han sprang till dem direkt. Han försökte komma med dem in på planet. Det var en stor grupp folk och flygplatsen var inte den bästa. Den hade inga scanners så Kostik kunde lätt komma förbi. Planet var på väg till Sverige, Unive. Kostik blev fylld med lycka när han hörde detta. När planet landade i Unive så följde Kostik efter passagerarna på planet. Dem skulle hoppa in i en taxi så Kostik följde efter. När dem satt i taxin såg dem att Kostik hade följt efter dem. Först blev dem lite rädda fast sen så frågade dem varför han satt i deras taxi och vart hans föräldrar var. Kostik förstod ingenting utav vad dem sa. Han bara satt och glodde på dem. Dem försökte lista ut vad för språk han pratade så dem kunde tala med honom. Efter många olika bilder på länder så fick de reda på att han kunde ukrainska. Dem använde sig utav translate för att kunna förstå varandra. Det slutade med att dem fick han in på fosterhem. Efter många år av fosterhem så lärde han sig prata svenska fast han hade brytningar i sin svenska. Han var beredd på att gå ut i världen och leva sitt liv. Först så gick det bra fast efter några veckor så var han hungrig och kall hela tiden. Han fann ingenting som skulle hjälpa honom med hans problem. Så han försökte att söka om jobb. Han hittade ett jobb som lät intressant, The Palace. En nattklubb som har dem bästa drinkarna i stan, bästa musiken och De bästa personalen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för jag är väldigt erfaren inom rp. Jag har spelat på Unive sedan februari 2021. Jag kommer också få folk att ha kul på server och rpa realistiskt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer social rp och roligare rp. Många känner till mig ingame och vet vem jag är. Jag har också fått folk att ha mer social och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för sin egen vinst. För att ett scenario ska va kul behöver du inte vinna scenariot. Inga scenarion ska kräva att din part vinner för att det ska vara kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den igenom nån reklam grej på FiveM i februari 2021

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka