Accepterad Zyxz | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyxz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Zyxz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/67891616351/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zyxz

Vad är din discord tagg? Zyxz#7969

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom blev sura när jag dödade en staff och att jag höjde rösten och förklarade att det står inte i reglerna hur ska jag då veta att det är Gz vid exakt hela torget. när vi dödade en person i ett pågående scenario bortom alla garage samt spawnpunkter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid motellet och så kommer 3 personer fram och frågar efter skjuts och jag väljer då att skjutsa dom så precis när dom hoppar in i min bil så riktar dom gun mot mig och ber mig hoppa ut ur bilen och rånar mig på den, så hade jag gps på bilen så följde jag efter dom i ca 30 min för att få tag på han som riktade gun mot mig och rånade mig för att visa att man inte kan göra så mot mig när jag är med i ett gäng, så till slut stannar han och afkar på torget vid korsningen mot motorvägen. så skjuter jag han och försöker ta hans kropp och åka iväg så snabbt som möjligt men han ressar och sedan loggar / Noclipar iväg och jag blir perma bannad för jag sköt han på Gz

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker de var en felaktig ban då först o främst så står det inte i reglerna att hela torget plus allt runt om i torget är GZ samt så var de ett pågående scenario och en staff sa till mig att då gäller inte Gz samt de står i reglerna så då antog jag att jag kunde göra som jag gjorde. Sedan så blev jag perma bannad och inga likadana konsekvenser blev mot han som Ressade och loggade i ett scenario samt campa greenzone så bara de är 3 fel men jag får perma ban för att jag bröt en regel som ej står i reglerna

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut för det var 2 personer som slogs vid ett garage sen slog dom mig och jag slog tillbaka så blev jag bannad och av de lärde jag mig att man ska hänvisa till staffs när någon bråkar på garage

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta ännu längre tills han slutade sitta i min bil i närheten av en Gz tills han åkte iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ej skjuter eller gör några handlingar som inkluderar våld i närheten av Torget och allt runt om upp mot både sjukhus, polis station och allt närheten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka