zyxez | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyxez

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031088278

Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad är ditt discord namn? zyxez#7973

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ulf knut och är 22 år gammal. Han är född i Sverige och uppvuxen i Dalarna md sin mamma, pappa och sin lillasyster. Hans familj har ett stor känt företag Microsoft du kanske har hört talas om. Var hade det bra man när han blev äldre fick han ett erbjudande att jobba på Microsoft. Men det ville han inte så han började skolka i skolan och fick sämre betyg. Han började hänga med dom som håller på med kriminalitet. När Ulf fick flytta hemifrån så gjorde han det men han flyttade till staden Unive. Han har några tusen med sig och försöker skaffa ett jobb och får jobbet som Postnord AB. Han trivs mycket i staden och börjar få nya vänner. Ulfs drömjobb är att kunna bli anställd på Mekonemen. Kommer han bli anställd på Mekonemen?

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra mycket till servern och det är bara den jag spelar på eftersom jag tycker att servern är den bästa som finns. Jag spelar varje dag, så vill jag också jobba på Mekonemen eftersom jag tycker om att laga bilar. Jag tycker det är roligt att laga bilar. Jag vill utforska mer av denna server!

Att ha kul och få ihop intressanta (och trovärdiga) scenarion tillsammans med andra spelare på servern. Och att utveckla min karaktär med tiden för att sedan se vart det leder! Allt beror på vilken väg han tar och hur samhället formar honom. Vill även försöka att utveckla min roleplay så mycket som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha whitelist för att kunna få ett bra jobb, men jag är inte så beroende av pengar men vill ändå ha fina bilar. Jag vill kunna hjälpa andra personer att laga sina bilar, jag är för det mesta aktiv på servern och på discord.

Hur hittade du Unive? En vän sa till mig att ladda ner FiveM och sedan söka på Unive servern och sen dess har jag spelat på servern och tacksam att han berätta om servern!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha kul och få ihop intressanta och trovärdiga kamrater på servern. Jag vill kunna utveckla min karaktär med tiden eftersom sedan se vart det leder. Det beror på vägen som han tar och hur samhället påverkar honom. vill även försöka utveckla min Roleplay så mycket som det går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar bara på Unive Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka