Accepterad zyxez | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyxez

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031088278/

Ditt Hex-ID: 11000013fd37496

Vad är din discord tagg? zyxez#7973

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? u har blivit avstängd för: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skulle RPa att jag hade blivit skadad efter att en kille blockade mig när jag körde om honom. När man hamnar i en krock så ska man RPa att man har skadat sig som man hade gjort IRL vilket var det jag gjorde. Och de som speccade mig hörde ju inte att jag RPade efter jag hade krockat eftersom voice chatten inte fungerade vilket jag och många andra upplever händer ibland.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare hade ordnad en riktig fet car meet på IKEAs parkering där det var jätte många människor som kom, säkert 50+. Sedan skulle alla vi köra cruising i laglighastighet vilket är 120 km/h på motorvägen tillbaks till staden. Och då körde vi tillbaks och de va en kille som körde väldigt långsamt så jag skulle köra förbi honom, men när jag skulle köra förbi honom så svängde han in i mig med mening så att jag hamna i kanten av vägen där det stod en övergiven bil. Han pressade in mig så att jag krockade in i den. Efter detta satt jag kvar i min bil och satte på push to talk och RPade att jag hade skadat mig och hade ont. Jag satt där i lite över en minut och hoppade sedan ut ur bilen för att laga den och jag fortsatt att RPa bra. Men under hela denna tiden så hade tydligen inte voice chatten fungerat så dem som speccade mig hade inte hört att jag RPade att jag hade ont. Och efter detta blev jag bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju egentligen inte mitt fel eftersom efter krocken så RPade jag att jag hade ont och hade skadat mig. Men att sen voice chatten buggar och inte fungerar vilket gör att han som banna mig inte hörde att jag RPade är inte mitt fel. På sätt och vis gjorde han rätt att banna men samtidigt kan jag inte hjälpa att det är en bugg med voicechat att man inte hör och jag satt ju lixom där i en stund efter krocken och RPade. Så de va ju inte jag som gjorde fel utan jag gjorde som man ska göra i det scenariot

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter mina tidigare bans har jag tagit lärdom och lärt mig av mina misstag och de har inte upprepats igen. Jag gör allt för att ha så bra RP nvå som möjligt och att följa reglerna men ibland kan det bli missförstånd. Efter alla mina tidigare bans har jag blivit godkänd och jag hade blivit glad om det hade hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Visst hade jag kunnat starta om voice chatten för att vara verkligen säler på att den fungerade men jag kunde inte direkt veta det och jag kände att om jag hade gjort det när jag krockade så hade det förstört scenariot och jag kanske hade blivit bannad för att inte göra någon RP allsatt jag var skadad. Sen hade jag kunnat spara klippet för att bevisa att jag RPade att jag hade ont men det programmet fungerar inte alltid och den sänker min fps något enomrt, det är något jag måste fixa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde kanske få de klipp programmet att fungera men då måste jag kanske skaffa bättre pc delar. Det kan även vara bra att då och då restarta voice chat för då börjar det fungera ofta. eftersom det är en bugg som gör att den inte fungerar som sagt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka