Nekad zyxez | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyxez

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031088278/

Ditt Hex-ID: 11000013fd37496

Vad är din discord tagg? zyxez#7973

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? Pernament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "Pernament bannad för RDM"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att en G-wagon körde in i min bil och så tyckte dem jag använde mig av omänskliga krafter när jag hoppade ut ur bilen och la mig på marken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil var sönder och sen ringde jag falck. Medan jag vändar på falck sitter jag i bilen som är trasig. En g-wagon kör rakt in i min bil och sedan kör iväg. Då hopapr jag ut ur min bil och lägger mig på marken och skriker aj. Falck kommer efter ca 10 sec och då ställer jag mig upp och säger hej och försöker låta skadad. Sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktig ban jag bettede inte mig jag körde som det var på lal

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att inte göra samma sak o bete mig så jag int blir bannad igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bete mig o kö normalt o inte köra i rött

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lalla runt o att lyda reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka