Nekad zyvar26 | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyvar26

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: 110000164b6a3b8

Vad är din discord tagg? twitch_axtion26

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att hon har fel person men om hon inte har så tror jag att hon banna mig eftersom att jag inte var tyst och bara ställde en fråga och att det var någon annan nära mig som lalla mycket och ställde frågor så jag tror att hon har fel person och om hon inte har ber jag om så mycket om ursäkt och nästa gång ska jag tänka mer logiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dör och spawnas i ett sjukhus och sen ser jag inte så tydligt så jag går närmre och sen märker jag att det var ett rån så jag sitter/är på knäna och då skriker de ganska mycket hållkäften på en grabb som lallade och då ställde jag en ganska konstigt fråga som var att varför de råna sjukhuset för det finns inget att ta eftersom att det inte är en bank och sen åker jag på den fast när de skrek mycket så sa jag om de kunde vara lite tysta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ber verkligen om ursäkt om jag gjorde något fel. Där vi var fanns det flera människor (stora rånet på sjukhuset). Jag hoppas på er förståelse och att ni kan kolla upp detta igen. Jag sa bara, "varför, råna sjukhuset för det finns inget att råna där." Det kan vara någon annan som har sagt något som inte var jag. Det var en grabb som lallade mycket och då har ni kanske blandat ihop

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad förut :) lovar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda hade varit att inte ens ställa frågan och vara tyst och lyssna på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade gjort annorlunda saker och att jag lärde mig att vara tyst mitt i ett rån och bara svara de när de frågar eftersom att det är liv och död. Det annorlunda jag hade gjort för servern hade varit att hjälpa folk som behöver hjälp med några grejer om rp och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Men jag vill helst spela imorgon på den vackra servern unive och att jag skulle bara säga att jag trivis mycket här och om ni inte kan göra så att jag inte kan spela imorogn så måste jag brösta den och acepptera det :)

Jag kan också säga att jag också snackade lite men det kommer inte hända igen lovar men jag ställde typ 1-2 frågor :)

Verka inte har förstått reglerna med att försöka påskynda ett ärende och be staffs läsa banöverklagningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka