Accepterad zyvar26 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyvar26

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: 110000164b6a3b8

Vad är din discord tagg? twitch_axtion26

Vem var det som bannade dig? VET EJ eftersom att det inte står

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför eftersom att jag bara går in i spelet och sen efter 5 min kommer denna fram från ingenstans och jag fattade inget så jag hoppar support och de sa att jag måste göra en ny ansökan eftersom att jag hade en som blev godkänd fast kunde ändå intekomma in

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag går in i servern och jag hade ej gjort något och jag försöker gå till min vän musti och sen kommer denna fram efter 5 min och jag kan vissa er att jag aldrig har haft såna filer i support om ni vill

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% felaktig jag gåt in i servern och denna kommer fram efter 5 min och jag gjorde ingenting och jag kan bevisa att jag aldrig har haft såna hack filer eftersom att man kan få virus och att alla spel är tråkiga om man hackar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit en gång eftersom att jag hetsade mitt i ett rån men jag har lärt mig att tänka mer logiskt i sånna scanarios

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet faktiskt inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? kan ej lära mig något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, skrev lite för snabbt kan finnas fel stavningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka