Accepterad zyvar26 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyvar26

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: 110000164b6a3b8

Vad är din discord tagg? twitch_axtion26

Vem var det som bannade dig? vet ej för det står inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej och att jag tror även inte att det var de somm banna eller jag vet inte vem det var men jag har ingen anledning eftersom att jag bara går in i servern och jag hade inte gjort något och sen kommer denna fram från ingen stans och jag lovar att jag inte har använd fusk och jag kan bevisa att jag inte har sånna filler och sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag går in i servern eftersom att jag hade varit oaktiv sen när jag går in spawnar jag i torget och sen efter 30 sek kommer denna fram för ingen anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 10000% felaktig eftersom att jag inte gjorde något och att jag inte använde någon fusk hemsida eftersom att man vill inte ha virus och att det är även tråkigt att fuska i spel kan vara alla spel i världen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för att jag hetsade mitt i ett rån men jag har lärt mig från det och att sen dess har jag inte fått en ända bann från denna servern tills denna kom fram bara så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag kunde ha gjort annorlunda eftersom att jag gjorde ingenting och sen kom bara denna fram

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kan inte lära mig något från denna bannen jag fick precis eftersom att jag bara gick in i servern och detta hände och vet inte varför?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka