Accepterad zyth | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyth

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Naeslund

Vad är ditt discord namn? zyth2005

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny Brun och är 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ordentlig, bokstavlig och tålmodig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Benny Brun, uppvuxen i norra delen av sverige. Hans familjerelation var inte något vidare bra, pappan drack mycket och var väldigt frånvarande. Mamman vid andra hand var väldigt närvarande och försökte sitt bästa att uppfostra Benny. När Benny fyllde 13 år så valde hans mamma att dem skulle flytta till Norge och starta ett nytt liv där. Det flöt på bra och Benny prestera ganska bra i skolan. Han lärde sig även lite norska under åren han gick i norsk skola. När han gick ut högstadiet så var det ingen linje i gymnasiet som verkade intressant, så Benny gick inte till gymnasiet. Han blev hemmasittande i några månader och började tröttna tillslut. Benny vände sig till boxning och började träna ofta. Han lärde känna mycket nytt folk i hans ålder, och dem började umgås utanför gymmet. En av hans polare nämnde militären och att han hade fått besked om att mönstra för lumpen, Benny blev nyfiken och kolla upp vad mönstring vad. Han såg att man skulle få ett brev skickat till sig när man fyllde 17 år vilket han hade gjort. Tillslut fick han brevet och fyllde ut underlaget. Han fick besked efter ytterligare väntan att han skulle få mönstra. Benny blev glad av nyheterna och började förbereda sig för mönstring. Han klarade sin mönstring med bra resultat, och fick veta att han skulle få göra militär grundutbildning. Efter alla besked så väntade Benny på att han skulle rycka in. Tillslut var det dags för Benny att göra sin utbildning. Han klarade den med bra omdöme från sina befäl, vilket följde med att han fick förslag om att söka till ett specialförband (special forces). Benny sa att det lät lockande och att han skulle fundera på det. Det slutade med att han sökte till ett specialförband som verkar i alla olika terräng. Han gick igenom valprocessen och var en av få som kvalificerade .Efter det så gick han med och gjorde sin tjänst i förbandet under några år. Han valde att lämna p.g.a all stryk det tog både fysiskt och psykiskt. Benny kände sig vilse under en period och bestämde att han skulle åka tillbaka till Sverige för att hitta ett nytt syfte. Han kom fram nyligen och har börjat jobbat lite som snickare och skattjägare. Planen för framtiden är att hitta ett stabilt yrke som drar in dugligt med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kvalitativ rp och att försöka få mina scenarion att vändas till ett så realistiskt håll som möjligt. Det är ett spel, så jag förstår att det inte kommer gå att få 100% realism. Om jag kan motverka att ett scenario är på väg åt fel håll (någon som vill bryta mot regler T.ex) så kommer jag göra det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att motparen ska gynnas mer av scenariot, men att det fortfarande ska vara kul för båda att spela. Allt ska kunna ske utan regelbrott.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, dock var det för ungefär 3 år sedan. Jag var med i något mc klubb (kommer tyvärr inte ihåg vilken) och åkte motorcykel sent på kvällen. Jag började tröttna på att bara åka själv, så jag använde /spawnmenu för att ta mig till klubbhuset snabbare. Då var det någon mod som såg vad jag gjorde och bannade mig i 3 dagar. Jag använde spawnmenu av ren lathet, när jag bara hade kunnat vänt och åkt tillbaka till klubbhuset, lämnat motorcykeln och stängt av.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när man tar information utanför spelet T.ex från en stream och använder den i spelet. Rdm står för "random death match" vilket innebär att man dödar någon utan en rimlig anledning. Vdm följer samma princip som Rdm fast det handlar om att medvetet använda ett fordon för att döda någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka