Nekad zyth | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zyth

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421609523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Naeslund

Vad är ditt discord namn? zyth#2005

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Andersson och är född 1993 i en liten by vid mellan västmanland och dalarna. Billys föräldrar skildes när han var 13 år vilket förändrade hans humör lite gran. Billy är annars en väldigt generös och hjälpsam person. Han har väldigt stort tålamod. Billys största intresse är bilar och hans största dröm är att bli polis. just nu jobbar han på postnord. Billy i allmänt är en bra person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? T.ex ifall någon frågar ifall jag kan skjutsa dem så kommer jag självklart göra det ifall dem är trevliga. Ifall det står en bil mitt på vägen så kommer jag självklart att flytta på den. Jag kommer framförallt försöka att sätta ett bra exempel på hur man ska betee sig på Unive. Jag kommer rapportera ifall jag ser någon som bryter mott någon regel eller flera regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så seriöst men samtidigt underhållande att spela. Hög nivå roleplay

Hur hittade du Unive? Några kompisar visade mig Unive och jag tyckte det såg lovande ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mitt rollspel att kännas så nära verklighet som möjligt. Att bidra till ett bra community. Att det aldrig tar slut på saker att göra, det finns alltid något att göra. Att inte behöva vara orolig att någon kommer komma och spränga mig utan anledning.Att få mitt rollspel att kännas så nära verklighet som möjligt. Att bidra till ett bra community. Att det aldrig tar slut på saker att göra, det finns alltid något att göra. Att inte behöva vara orolig att någon kommer komma och spränga mig utan anledning.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nytt folk och skapa nya vänner. Köra snygga bilar. Att få komma bort från verkligheten men samtidigt spela ett spel som är inriktat på just verklighet. Att bygga vidare på det här grymma communityt. Att få en liten inblick hur vuxen livet kan vara, det beror helt på hur man väljer att rollspela dock. Det viktigaste målet för mig är att ha en bra stund.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka