Nekad zyth | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyth

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? zyth#4389

Hur gammal är du? IRL 16 år och In-game 25.

Hur många timmar har du på Fivem? 138

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är i tjänst nästan 60% av tiden jag är online. Jag känner mig tillräckligt mogen både In-game och IRL för att ta ett så stort ansvar. Jag välkomnar alla som kommer in på Trygghansa och försöker vara så tydlig som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet en bra metod för att ge fakturor snabbt. Jag vet vad jag ska svara när någon frågar vad försäkringen täcker. Jag kan priserna och reglerna för Trygghansa.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jonas Andersson och kommer från en liten by i Västmanland. Sedan ung ålder har han alltid varit en glad och trevlig person som också är väldigt social. Han har alltid varit intresserad av bilar och allt som handlar om IT. Han gick IT i gymnasiet och sökte jobb som IT-tekniker efter han hade gått klart skolan. Det var svårt att hitta jobb där han bodde. Det han gjorde var att flytta och då hittade han Trygghansa. Jonas fastnade för Trygghansa väldigt fort och fortsatte jobba där.

Hur ofta kommer du vara inne? Det är ganska blandat men jag brukar vara inne 4-6 timmar om dagen. På Helger Brukar det bli mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka