Accepterad Zyros | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyros

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Zyros_420

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart. Han är 28 år gammal och är uppvuxen i nordvästra delen av lappland, redan som liten fick han lära sig av sin stränga argsinta farsa att jaga älg och skjuta björnar. Lennart hade dock egna intressen, som motorcyklar, bilar & fartfylld action som ger adrenalinkickar. I yngre ålder hatade Lennart skolan, utan ville gå sin egna väg i livet. Han hade lätt till att få lärarna skrika på honom och sparka ut han från klassrummet. Så han valde att pausa skolarbetet och börja umgås med lite fel folk runt hans område. Han slöt kontakter och började sälja hembränt i hans område vilket försöjde han väl. Hans farsa blev rosenrasande och pucklade till han medvetslös när han märkte va Lennart höll på med. Lennart försöker alltid va tuff och stark utåt mot världen, men innerst inne så är en snäll & omtänksam person när man lärt känna Lennart.
Lennart blev less på de destruktiva med hans familj och ska nu fly till en ny stad med större möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra och seriös roleplay, och skapa roliga minnen både för andras scenarion & mina. Jag strävar efter att alla uppfyller en hög roleplay standard och tar alltid roleplay på en hög och bra nivå. Gillar att utvecklas och hjälpa andra också.
Strävar efter att ha så bra roleplay som möjligt, och jag vet regler & va man få göra och inte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv i varje scenario på sin bekostnad, utan man ska låta andra spela ut scenarion också så dom kan ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst alla regler. Regler som ej får brytas emot t.ex VDM: Betyder att du kör in i en folkmassa utan anledning, NLR: om din karaktär dör ska du inte minnas va som hände efteråt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat fiveM till & från ett bra tag nu, så har ganska bra erfarenhet inom roleplay. Har väll spelat i ca 2 år till & från nu. Och kollar dagligen på streamers som håller hög roleplay standarn.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, känner mig redo!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka