Accepterad Zyro1 | Ban Överklagan [MrKing]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224291774/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b5781be

Vad är din discord tagg? 1saksson

Vem var det som bannade dig? MrKing

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade bra alls o inte tänkte på vad jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle just köra in i mitt gänghus då en röd bil från kartellen kommer bakom mig o frågar vrf jag kör in i gänghus när dom jagar mig. Jag märkte inte alls att dom var bakom mig men eftersom man inte får köra in i gänghus när man blir jagad så körde jag ut o då fortsatte jakten. Vi åker en stund o tillslut hoppar en av dom ut ur bilen o riktar mot min bil o säger att jag ska hoppa ut ur bilen jag kör därifrån snabbt o sen så kör dom om mig o stannar lite längre fram o hoppar ut o skottar mot min bil. När dom skottar mot min bil så plockar dom även ett av mina däck så jag tappar kontrollen över bilen. Därefter hoppar jag ut o avlossar skott mot deras bil. Då fortsätter vi o hoppa ut på varandra ett bra tag o hoppar in i bilarna hela tiden. Gjorde jävligt fel då jag hade massa lägen att dra ifrån platsen men väljer ändå att stanna o skotta mot dom hela tiden som jag inte skulle ha gjort. Tillslut så benar dom mig o då kör dom fram till mig o bara släpper mig o då blev skrev MrKing till mig att hoppa krim supp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban de var jag som gjorde fel och skulle absolut inte gjort så som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare några gånger då jag har spelat unive sen långt tillbaka men kommer inte ihåg vad jag har haft för bans Jag tror att min senaste ban var Mild Powergaming. Men jag lär mig alltid av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra iväg från platsen direkt efter jag hade lagt mina första skott eller tillexempel när mina däck var skottade så hade jag kunnat springa där ifrån på fots eftersom att de var skog runt omkring mig och inte göra så som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jepp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka