Nekad Zyro | Beslut Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro

Aktiv Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
138
Ditt discord namn: zyro456

Ditt Hex-ID: steam:11000013e6706bd

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell Roll

Vem/vilka tog beslutet? Blitzz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hoppade ut ur bilen och skjöt 3-4 gånger alltså krigsföring ur fordon. samt när jag låg död så skulle jag id peaka me då sprang jag fram ett steg istället så de klassades som bug abuse och det var inte med mening jag råkade hålla in W så sprang jag ett steg o när jag såg det så stannade jag helt.

Hur är beslutet felaktigt? Det är ej felaktig, jag gjorde fel. Dom var uppe på taket och sprang runt o skjöt alla, vi försökte döda dom men dom sprang runt taket så man var tvungen att åka runt/ gå runt men då åkte jag min bil och hoppade ut några gånger när jag fick syn på dom. Sedan hoppade jag ut för att springa upp och klättra men då dog jag istället. Jag tänkte inte så mycket på krigsföring ur fordon eftersom det är rätt så många på servern som gör det, då glömmer man bort regeln lättare eftersom många gör så, Men jag ska inte skylla på andra det var jag som gjorde fel och det var dumt av mig, det var ett misstag och göra så och det kommer aldrig att ske igen jag är så ledsen för det jag gjorde och jag har tagit en lång tänkare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mCyhuI7CpIWrbmaH6?invite=cr-MSxYY2MsMzU0MDUwODAy&v=180

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka