Nekad Zyro | Åtgärd Överklagan [Blitzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro

Aktiv Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
138
Åtgärds-referens
ID: 2316 — Normal (16.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Sunt Förnuft (§ 4.1j), Bug Abuse (§ 4.4b)
Anledning: Krigsförar ur bil. Bug abusar.
Personal: Blitzz
Datum: 2026-05-01
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag fick syn på Zetas som vi har krig med sen långt tillbaka, vi valde att följa efterdom för att snacka men då hoppade dom ut och började skjuta sedan börja vi jaga dom, sen hoppa dom ut ur sin bil igen och försvann då letade vi efter dom och då stod dem på taket och skjöt mot oss, då försökte jag döda han så då hoppade jag ut ur min bil och siktade mot honom men jag såg ej honom, då hoppade jag in i min bil igen och då fick jag syn på honom igen då hoppade jag ut igen för att skjuta honom men då försvann han igen så då hoppade jag in i min bil igen och körde runt huset. Sedan fick vi skott mot oss och då körde jag in i en liten gränd för att skjuta tillbaka mot dom, då benade jag 1 person och då åkte jag dit för att försöka kidnappa honom men då hann han ställa sig upp före eller om det var en till person det var iaf nån som skjöt mot oss när vi var påväg dit, då hoppade jag ut igen lite längre bort och skjöt mot honom sedan försökte jag springa för att klättra upp på taket mit emot men då dog jag. Sedan när jag låg död skulle jag id peaka han som satt i bilen men då så buggades jag så jag sprang ett steg och det var inte med flit jag visste inte ens att man kunde göra så.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Dom var uppe på taket och sprang runt o skjöt alla, vi försökte döda dom men dom sprang runt taket så man var tvungen att åka runt/ gå runt men då åkte jag min bil och hoppade ut några gånger skjöt bara 2 gånger dock dom andra 2 riktade jag bara, när jag fick syn på dom. Sedan hoppade jag ut för att springa upp och klättra men då dog jag istället. Jag tänkte inte så mycket på krigsföring ur fordon eftersom det är rätt så många på servern som gör det, då glömmer man bort regeln lättare eftersom många gör så, Men jag ska inte skylla på andra det var jag som gjorde fel och det var dumt av mig, det var ett misstag och göra så och det kommer aldrig att ske igen samt med bug abusen var inte med mening jag skulle id peaka han i bilen men råkade hålla in W så jag sprang ett steg.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mCyhuI7CpIWrbmaH6?invite=cr-MSxYY2MsMzU0MDUwODAy&v=180

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka