Nekad Zyro | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro

Aktiv Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
138
Åtgärds-referens
ID: 1472 — Normal (5p)
Typ: FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Försöker skjuta en spelare som riktar på honom.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-06
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Han kommer till paleto när vi är vid garaget, han kommer och försöker rikta mot min polare, jag skjuter ned hans kompis och benar honom. Jag kidnappa honom sedan släppte honom för han betala ut sig, men då sprang han till garaget och tog ut nytt vapen och kidnappa min polare framför mig, jag jagar honom sedan dödar han min polare och börjar skjuta mot mig. Jag försöker kidnappa/skjuta honom tillbaka men blir benad, Jag blev skjuten 1-2 gånger i magen och var nära på att förblöda så jag tog ett bandage när han rikta för att inte dö och kunna spela ut scenariot. Han bad mig ta upp händerna när han bärde mig sedan skulle ta mitt vapen men då tog jag ned dom och tog upp mitt vapen och försökte döda honom men dog. Det var fel av mig och jag står för det

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Den var inte felaktig, men i den stunden trodde jag att man fick göra så för det har hänt mig förut att personer har gjort det. DÅ frågade jag krim ansvariga för ca 2 månader sedan och då sa dom att man fick. Men när jag frågade i nu support så får man ej och det kan jag till 100% förstå. Jag skulle inte gjort så och jag ångrar mig. Men eftersom folk hade gjort så tidigare och att en krim ansvarig har sagt det tidigare trodde jag man fick göra så. Men det var fel utav mig och kommer inte ske igen, nu vet jag 100% att man inte får göra så.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns i beviset, har också från mitt perspektiv på min andra dator.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka