Nekad Zynx | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v70zynx

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199029627390

Vad är ditt namn i verkligheten? Peo

Vad är ditt discord namn? Zynx#4910

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Emil Andersson är 26 år gammal och född och uppvuxen i Sverige. Han har växt upp med mamma Linda och pappa Fredrick, och sitt syskon, Amanda. Emils pappa jobbade som hemtjänst för en gammal dam så han var inte hemma så mycket och mamma hade inget jobb eftersom att hon hade rygg/hjärtproblem som gjorde att hon fick kramper och så hjärtattacker ibland och var då tvungen att åka in på akuten och där kunde hon ligga i 2-3 veckor. Emils enda syskon gick på dagis medans Emil gick i nian så varje dag när Emil hade slutat skolan så gick han förbi dagis och hämtade sina syskon. Det var Emil tyckte att det var väldigt irriterande eftersom att han var tvungen att plugga till prov och sånt. När Emil var 15 så fick familjen ett besked om att mamma hade gått bort efter en sorts cancer. Efter denna tragiska händelse så bestämde sig Fredrick att flytta ner till Stockholm så han kunde få ett bättre jobb med mer betalt och Emil gick in i en djup depression och därmed så började han tappa lusten att leva tills han såg en annons i en tidning om lediga jobb och då tänkte han att han hade chansen att bli lika framgångsrik som sin pappa. Så Emil bestämde sig för att ta jobbet så han kunde tjäna in några pengar åt familjen och nu ser Emil fram emot att får ett ännu bättre jobb som till exempel Bilmekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp, försöka hålla det lugnt i staden, jag vill också bli en del av multistaden, jag har spelat väldigt mycket redan men kommer börja spela ännu mer. Jag vill även söka till nya jobb och sånt för att bygga upp staden och höja rp nivån.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en väldigt stor server och spelar bara på denna servern och så är det väldigt bra community i staden

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade servern till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kommer stanna om polisen vill att jag ska stanna och om mitt spel kraschar när jag ska få en bot då kommer jag ringa in till polisen och kolla hur de vill göra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inga andra serverar just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka