Nekad Zynx | Medlem ansökning (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

v70zynx

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Peo

Vad är ditt discord namn? Zynx#4910 Server namnet är Emil Andersson och vill gärna byta det till nuvarande karaktärs namn

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år gammal och är född i en liten ort i Göteborg som heter Olofstorp där han växte upp med massa kriminalitet. Han har alltid haft ett stort intresse för allt som har med fordon att göra så hans största dröm är att få jobba och pilla med bilar. Han flyttade till denna stad för att kunna börja om på nytt och få ett bättre liv i lugn och ro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en person som kan bidra med bra rolspelande och rapporterar allt som jag ser och om servern behöver hade jag kunnat vara med i staff-teamet på något sätt för att få servern till en bättre server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha så kul som möjligt men inte bara du utan alla andra i servern också så i fall en polis försöker stanna mig så ska jag inte bara dra iväg och köra som en galning utan jag försöker göra ett bra scenario av det så både jag och polisen får ha det kul på servern

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade server till mig för länge sedan och jag började spela på servern och blev whitelistad och skaffade jobb men sedan tröttnade jag på fivem lite och slutade spela i ett tag men nu så vill jag börja spela igen

Tillbaka