Accepterad Zynx | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v70zynx

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199029627390

Vad är ditt namn i verkligheten? Peo

Vad är ditt discord namn? Zynx#4910

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Emil Andersson och är 26 år gammal. Han är född i ett rätt så stökigt område som heter olofstorp det var väldigt mycket kriminellt i området och han hade inga riktiga vänner på det sättet så nu vill han börja om på nytt och flytta till multistaden och skaffa nya vänner som bryr sig om honom. Han älskar allt som handlar om bilar och vill jätte gärna börja jobba på ett jobb som har någon sorts relation med bilar. Han är också en person som älskar att träna och festa lite då och då. Han gillar också att jobba eftersom att man hjälper oftast folk när man jobbar och det tycker han är kul med livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem på grund av att jag är väldigt bra på att rpa och kan jobba på vad som helst men jag vill nog bli ett jobb där man kör fordon och hjälper andra. Jag har rpat ett tag nu och tycker att det är väldigt kul och vill visa hur man ska göra och om jag märker att någon gör något fel så kommer jag nog kontakta någon staff som är online

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt stor server och spelar bara på denna servern och så är det väldigt bra community i staden

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade servern till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hjälpa så många som möjligt och göra det så lätt för poliserna som möjligt genom att låta de göra sitt jobb och kommer även bidra med hög rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli stor och vara känd som den personen som är riktigt snäll och rolig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag kommer nog sluta på en annan server om jag blir medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka