- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029627390
Ditt Hex-ID: 11000013fbd29fe
Vad är din discord tagg? Zynx#4910
Vem var det som bannade dig? vidi vici
Hur lång tid var din ban? 2 veckor
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade slå ner två personer med auto clicker som jag råkade sätta på
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle klicka f2 för att kolla hur mycket pengar jag hade men då slant jag och klickade på f1 som är min auto clicker kanpp
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är ingen felaktig men det var inte heller jag som gjorde fel för att staffen kunde ju inte se att jag råkade klicka för att sätta på min auto clicker
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha stängty ner min auto klicker
Har du lärt dig någonting efter din ban? att kanske stänga av auto clickern eller byta knapp på den (detta är till nästa fråga kan inte hitta reglerna för att länken inte gäller längre)
Har du läst våra regler? Nej
Ditt Hex-ID: 11000013fbd29fe
Vad är din discord tagg? Zynx#4910
Vem var det som bannade dig? vidi vici
Hur lång tid var din ban? 2 veckor
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade slå ner två personer med auto clicker som jag råkade sätta på
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle klicka f2 för att kolla hur mycket pengar jag hade men då slant jag och klickade på f1 som är min auto clicker kanpp
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är ingen felaktig men det var inte heller jag som gjorde fel för att staffen kunde ju inte se att jag råkade klicka för att sätta på min auto clicker
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha stängty ner min auto klicker
Har du lärt dig någonting efter din ban? att kanske stänga av auto clickern eller byta knapp på den (detta är till nästa fråga kan inte hitta reglerna för att länken inte gäller längre)
Har du läst våra regler? Nej