Inaktuell Zynx | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v70zynx

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Peo Harström

Vad heter du på discord? Tag: v70zynx display: Zynx

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bidra till att få in spelare på servern som är seriös inom RP och har även alltid tyckt det har varit kul att gör medlemskaps ansökningar då jag vart staff på andra servrar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en aktiv person som har tillgång till forumen och discorden under hela dagen varje dag och på helger så har jag tillgång till att göra intervjuer hela dagen på helger och på lov. Jag är även seriös med sånna här "jobb" på så sätt att jag inte ger någon person förgångar för att jag känner den personen eller tycker synd om den på nåt sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra personer på ett sådant sett man vill själv bli bemött. Helt enkelt med respekt, på så sätt att man inte skrattar eller hånar någon om de svarar fel eller något och man ska alltid vara på ett glatt humör och inte vara nere och låta deppig. Man ska även peppa personerna man har intevjuer med om de då inte klarar det så att de senare klarar det eventuellt för det kan leda till fler personer som blir engagerade till att spela på servern och ta det seriöst då de känner lite mer att de förtjänar medlemskapet istället för att de tar de förgivet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlem ska vara en roll som uppskattas och och inte man bara tar på varje server för att man ska gilla att spela på servern. Men den stora delen med att vara medlem är att man ska kunna skaffa riktiga jobb på servern så som Marja-lisas, sc styling eller trygghansa som just nu är väldigt inaktivt och med medlem så har man ju tillgång till att då börja jobba på trygg och med det få igång jobbet igen

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem så ska man ha en god rp-nivå, en bra historik på servern och gärna erfarenhet som Rp spelare. Man ska absolut även vara engagerad till att hjälpa till att föra fram servern till en högre generell RP-nivå på servern som leder till att servern växer mer och så att alla har kul.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som M/A så ska man självklart behandla alla lika och även försöka höja RP nivån på servern på så sätt att om en helt ny person kommer till servern men inte har någon erfarenhet sedan innan och ingen polare som hänvisat till servern så kan jag ge några få små tips så som att säga "lapp" istället för ooc chatt som då kan leda till att den personen inte blir bannad men ändå lär sig på vägen under deras tid på servern. Men även som M/A Så har man ju ansvaret lite grann till RP-nivån på servern på så sätt att man tar in rätt personer och inte folk som har som huvudsyfte att lalla!

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så har jag tillgång till vc 3-4 timmar men kan ta forum hela dagen då det kan slinka in i skolan. På helger och lov så har jag ungefär 6-7 timmar som jag kan hoppa fram och tillbaka i vc för att ta intervjuer men kan slinka in forum under resten av tiden när jag t.ex. sitter och spelar med polare

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att mitt mål är inte att bli staff men om jag får chansen så tar jag den men blir inte besviken och ledsen om jag då inte får den chansen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka