Nekad Zykezz | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykezz

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199407309067/

Ditt Hex-ID: steam:11000015640210b

Vad är din discord tagg? Zykezz

Vem var det som bannade dig? Rymme, men han blev tillsagd att genomföra det.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-23 160830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev pc checkad och hade en röd markerad fil, den filen det först påpekade var en normal windows fil. Det filer som det sa var möjligt fusk var inte heller öppnade på dryg 2 veckor och hade inte nära tidstämpel på när jag spelat unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inte mycket mer än det jag skrev tidigare, jag tycker dock jag blev välidigt förvirrad för i support verkade de inte vilja banna mig sedan sa han Rymme att cmail sa åt dem att banna mig. Så det var lite frustrerande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var en felaktig ban och om det hade granskat det som jag bad dem hade det sett det med, jag menar om man fuskar måste man starta fusket via Fivem eller innan du spelar eller när du är inne. Den påstådda filen hade inte varit öppnad på två veckor och inte i samband med Unive vilket man kan se i connect och disconnect loggs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt hur jag skulle kunnat hantera det bättre, ska vara ärlig och säga det att jag tycker det är skumt att en staff som inte på något sätt var delaktig i ärendet satt inte och kollade på skärmdelningen jag hade igång där det bad mig gå igenom och starta allt gav ordet till att banna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka