Nekad Zykezz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykezz

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238475504/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2feef0

Vad är din discord tagg? zykezz

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: sdsd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade haft silent aim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. några dagar innan jag blev bannad hade jag blivit dödad av någon med fusk medans jag satt i discord så sa dem att dem kunde ge mig fusk gratis, om jag testade det på unive. Jag som var sur och inte brydde mig allt för mycket gick in med fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, men ganska förståeligt med tanke på att då fuskade typ alla aktiva spelare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, men om jag tänker logiskt är det kanske förståeligt varför jag gjorde det, man hade ingen chans annars.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lite

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka