Accepterad Zykez | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Zykez#3719

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Alesandro Ramtin även kallad Alesandro är en trevlig och skön 21:årig kille från stockholm från en liten förort som heter Haninge. Alesandrouppväxt med att få kärlek och får det han pekar på. och hade många vänner att vara med. När Alesandro gick i skolan hade han svårt att fokusera, istället så ville han bort från lektionerna och prata om bilar. Eftersom att han hade svårt och fokusera var hans betyg inte dom bästa men lärarna tyckte ändå om honom. När Alesandro skulle gå ut nian fick han inte komma in på något gymnasium eftersom hans betyg var dåliga, så han började med små kriminella saker som att sno och sedan sälja vidare. Men Alesandro märkte att han behövde mera pengar så då började han leta efter ett gäng för att bli springis. Tillslut hittade han ett gäng och var springis för dom i ca 4 månader, han slutade i gänget efter som att gängledaren sa att Alesandro var skyldig han pengar som han inte var. Så Alesandro var tvungen att flytta eftersom att gängledaren ville döda han. Så Alesandro hittade denna stad och vill påbörja en liten större kriminell verksamhet eftersom att han inte har någon utbildning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös RP realisitet och en arbetsmoral. Jag är väldigt noga med regler så jag kan lära andra, jag är väldigt bra på att förmedla saker min karaktär är ganska stor på servern och många anser den rolig. Jag kommer göra mitt bästa för att ge er en bra RP och sprida roliga stunder och scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive har mycket folk i sig många som arbetar inom polisen som arbetar under dagarna, för att göra allas upplevelsen av servern mycket bättre. Så krim kommer vara mycket svårare vilket gör det mycket roligare. Samt är reglerna hårda så att alla rp:ar bra, det tycker jag är mycket bra och det är därför jag just söker till denna serven

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom "QueenTiki" som jag spelar mycket med utanför FiveM och hon sa en gång något om en servern och det nappade mitt intresse direkt den servern var "Unive".

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så kul som möjligt och en allmänt trevlig tid. Sedan vill jag ta mig tillbaks till mekaniker eller andra jobb där man behöver engagera sig för att lyckas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka