Nekad Zykez | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Zykez#3719

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Alesandro Ramtin, 21

Alesandro är en motorintresserad person som har många intressen! Han gillar och spela fotboll och spelar det mycket med Jenni. Jenni är Alesandro vän men är som hans mamma hon är väldigt över beskyddande och bryr sig väldigt mycket om honom.

Alesandro är och en reporter som är väldigt intresserad i omvärlden och bryr sig mycket om folk men avskyr folk som inte kan bete sig och har en kort stubin, men i slutändan är han en omtänksam person. :D

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna spela min roll fullt ut och ha mer möjligheter och jag vill även dra ut på Alesandros roller. Jag kommer bidra med servern genom ha ett extra öga öppet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna servern har varit den mest seriösa servern jag varit på jag älskar den! sedan vill jag även spela en barn karaktär som jag verkligen kan vara eftersom jag själv är ung.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom "QueenTiki" som jag spelar mycket med utanför FiveM och hon sa en gång något om en servern och det nappade mitt intresse direkt den servern var "Unive".

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska bli karaktären fullt ut och verkligen känna alla känslor som Alesandro, Leva det livet han drömmer om.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka