Zykez | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2007

Vad heter du på discord? Zykez#3719

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 166

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 12

Hur ofta kommer du vara inne? 12 timmar minimum 7 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 166

Vad heter du? Alesandro Ramtin

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Känner att det skulle vara kul och jobba där, eftersom det är en mindre version av polisen. Jag vill se till att det är ordning och reda, och avbryta det som behövs. Jag har varit med om påhopp och vill hindra så att det inte händer andra.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag kommer bidra med mycket arbets timmar. jag är bestämd och vet vad jag ska göra i olika situationer.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, men är lätt lärd och anpassbar

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska veta i vilka lägen man ska utnyttja radion och inte, du ska inte bara prata på radion utan under viktiga omständigheter. T.ex Kalle Skulle behöva 2 personer till Piren kom.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Som Securitas hade jag pratat med personen först och om personen tar till våld och jag är själv, så säger jag att jag behöver hjälp av mina kollegor och polisen om personen fortsätter och slår "Tom" så tar jag min Elpistol och ber honom ta upp händerna annars skjuter jag! Och oftast är det svårt och få polis resurser komma innan det eskalerar men man ska alltid försöka. Jag kan dock inte arrestera någon det är upp till polisen så polisen måste ta sin andel.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Skulle prata med personen försöka lugna honom. Och om personen sätter kniven mot personen ifråga så tar jag min Elpistol och ber honom släppa kniven så mina kollegor kan sätta på honom handklovar, och sedan väntar jag tills polisen anländer och tar över.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag tilltalar personen att sluta, om personen fortsätter tilltalar jag förstärkning och ber honom ta upp händerna jag tar sedan på han handklovar lugnt och ringer polisen. När polisen kommer förklarar jag händelsen och dem tar över. Det är inte mitt jobb att arrestera honom.

Har du några andra frågor? Nej, Men det är bara att kontakta mig via Discord...

Tillbaka