Nekad Zykez | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2007

Vad heter du på discord? Zykez#2006

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur aktiv kommer du att vara? Är staff så kommer vara aktiv på många sätt kommer vara i tjänst ganska mycket. Spelar på server 12 timmar per dag.

Vad heter du? Jesper Karlsson

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är väldigt simkunnig då jag har tävlat som liten inom simsport, så kan alla möjliga sim tekniker och har väldigt bra kondination.

Varför vill du bli polis? Jag har utbildat mig till polis och har gått hela gymnasiet med tanken på att bli polis och kommer göra allt som krävs för att bli det. Sedan tycker jag att det är mycket lagbrytare i denna stad som behöver lära sig, och här finns jag försöker förmedla alla lagar och stå för det som är rätt. Sedan har jag en inspiration han heter "Nils" och jobbar inom polisen och har gjort det ett tag. Jag har sedan mycket mål jag vill uppnå och polis är högst upp på listan och den vill jag checka av.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Lagarna och rättigheterna som en polis behöver följa sedan alla tekniker och allt. Sedan allas säkerhet är även otroligt viktigt, detta är en bred fråga som är svår att svara på men skulle väl säga Säkerhet, Lagarna, samt eran skyldighet. Allt detta är otroligt viktigt och jag tycker ska vara en självklarhet inom yrket. Och sedan måste du även ha koll på allt som händer runt om en.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att som aspirant vilket man börjar som så har jag inte rätten att patrullera själv utan jag måste hitta en aspirant eller högre, och det är för min egna säkerhet då jag som ny anställd inte har jobbat så länge och måste lära mig och om jag skulle hamna själv i en skottlossning hade det varit svårt för mig om jag vart skadad och inte hade någon kollega på plats. Sedan vet jag att utbildnings poliser inte får patrullera eller köra bil själva när dem är i tjänst sedan får dem inte ha patroner aka ammunition av anledningen att dem har mycket att lära.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit piket och fullutbildad polis men detta var för 3 månader sedan, och nu har intresset kommit upp igen och är väldigt intresserad. Sedan är jag en bra bilförare och är 100% i kroppen och är väldigt vältränad och tycker jag skulle passa bra som en polis.

Hur är du som person? Lugn, väldigt social och gillar att prata med folk, skulle se mig själv som väldigt mogen och har väldigt mycket lugn i mig. Sedan är jag ganska tävlings inriktad och älskar fotboll med goa gamla vänner även fast han inte har samma passion som han hade som ung.

Är det något vi bör veta om dig? Aa, att jag och så gör lite staff-arbete då och då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka