Accepterad Zykez | Medlem ansökning [cr0zz] [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Zykez#3719

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Alesandro Ramtin även kallad Alesandro är en trevlig och skön 21:årig kille från stockholm från en liten förort som heter Haninge. Alesandrouppväxt med att få kärlek och får det han pekar på. och hade många vänner att vara med. När Alesandro gick i skolan hade han svårt att fokusera, istället så ville han bort från lektionerna och prata om bilar. Eftersom att han hade svårt och fokusera var hans betyg inte dom bästa men lärarna tyckte ändå om honom. När Alesandro skulle gå ut nian fick han inte komma in på något gymnasium eftersom hans betyg var dåliga, så han började med små kriminella saker som att sno och sedan sälja vidare. Men Alesandro märkte att han behövde mera pengar så då började han leta efter ett gäng för att bli springis. Tillslut hittade han ett gäng och var springis för dom i ca 4 månader, han slutade i gänget efter som att gängledaren sa att Alesandro var skyldig han pengar som han inte var. Så Alesandro var tvungen att flytta eftersom att gängledaren ville döda han. Så Alesandro hittade denna stad och vill börja jobba med bilar och söker nu jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli whitelistad för att jag vill bli en del av servern. Samt så vill jag bli Vianor arbetare och för att kunna jobba på Vianor så måste jag ha whitelist. Jag kommer också vilja fortsätta inom bilar och klättra så långt jag kan samt att jag kommer vara så realistisk som jag kan för att alla på serven kommer ha en bra tid där inne på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att Unive har väldigt mycket spelare som arbetar inom polisen som gör hela tiden på servern blir sjukt mycket bättre. Så då när jag lyckas bli anställd av Mekonomen så blir det mycket roligare. Gillar även ägaren som satt hårda regler och är noga när det gäller RP vilken och så hjälper servern, tycker det är väldigt bra så det är varför jag söker till just denna servern

Hur hittade du Unive? Genom streamers som jag var aktiv hos som spelade på den, sedan har jag vänner som har pratat om den med ett leende.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bygga på min karaktär och se en typ av personlighet i den, och bli bättre på RP. Senare att få med vänner och lära vidare om hur det är att RPA. Jag vill vet hur långt Alesandros liv kan gå och om han får något mer kriminellt eller om han stannar och jobbar sig upp inom bil mekaniker branschen. Jag vill och så ha ett community att stå bakom och jag har varit här påp Unive i några månader och jag älskar hur alla är vänliga mot varann och hur engagerade alla staffs är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna vara med i stora scenarion som t.ex vara en av gisslorna i ett bankrån utspela rädsla eller försöka hjälpa gisslorna, jag vill även lära känna nya personer. Jag har redan träffat många nya vänner och vill fortsätta med det, få mer av mina gamla vänner att gå med i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka