Accepterad Zykez | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zykezz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Zykez#8576

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Alesandro Ramtin även kallad Ale är en trevlig och skön 21:årig kille från stockholm från en liten förort som heter Haninge. Alesandro uppväxt med att få kärlek och får det han pekar på. och hade många vänner att vara med. När Alesandro gick i skolan hade han svårt att fokusera, istället så ville han bort från lektionerna och prata om bilar. Eftersom att han hade svårt och fokusera var hans betyg inte dom bästa men lärarna tyckte ändå om honom. När Alesandro skulle gå ut nian fick han inte komma in på något gymnasium eftersom hans betyg var dåliga, så han började med små kriminella saker som att sno och sedan sälja vidare. Men Alesandro märkte att han behövde mera pengar så då började han leta efter ett gäng för att bli springis. Tillslut hittade han ett gäng och var springis för dom i ca 4 månader, han slutade i gänget efter som att gängledaren sa att Alesandro var skyldig han pengar som han inte var. Så Alesandro var tvungen att flytta eftersom att gängledaren ville döda han. Så Alesandro hittade denna stad och börja utbilda sig till en försäljare eller bilmekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en aktiv medlem och har spelat på Unive i flera månader och varit medlem m.m men annat har kommit i mellan och jag gjort misstag som jag lärt mig av, sedan anser jag att jag rpar ganska bra och är delaktig i bra scenarion. Sedan vill jag kunna bli en del av Unive's community och har många vänner här som jag älskar att rpa med, sedan har jag rpat länge och vet hur staden funkar och kan reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre rp social rp, roliga stunder och mycket mer ska visa vad jag går för helt enkelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda parterna ska ha ett roligt scenario, och se till att båda parterna har ett allmänt roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner och sedan kollar jag på streamers som spelar på denna servern jag hittade den genom "Xray89" När Abdel var ny i staden och min "Döda" karaktär och han blev bra vänner, och då bestämde jag att denna servern ska jag ge allt för att få stanna på.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka