Accepterad Zykez | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Ditt Hex-ID: 11000013b0b0743

Vad är din discord tagg? Zykez#2006

Vem var det som bannade dig? R O S E

Hur lång tid var din ban? 1

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallar slår på piren ~R O S E. Återstår: 0 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det såg ej hela bilden och trodde att jag var en helt vanlig lallare eftersom han aldrig gjorde /who eller något liknande på klippet (Jag har sett ban beviset).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som snackade skit om "Sons Of Anarchy" och andra MC gäng och jag hänger 24/7 med "Sons Of Anarchy" Och när jag hör han säga dessa grejer så sa jag skärp till dig, jag ställer sedan in min bil i garaget och sedan träffar jag på en Polis jag frågar polisen varför han har en skottsäker väst mitt på piren han tar av den inget mer med det sedan ser jag personen igen och går iväg. Denna person stöter jag senare på vid en bil och han säger "Vafan stick härifrån jävla tönt..." Sedan säger jag vad leker du m.m och han säger "Jalla gitt ingen vill ha dig här" m.m och jag ger honom en höger och inge mer med det jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag gjorde väl inga fel som skulle leda till ban eftersom jag inte slog honom så han ramlade utan jag gav honom en höger krok. Och jag anser att detta är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat här 10 månader och har varit Icke medlem och var ny på denna server så blev bannad för jag inte läst reglerna och bara där är det typ 5 bans sedan spelade jag igen vid maj och hade fortfarande inte lärt mig och jag blev bannad. Men sedan 2 månade tbx har jag rpat bra och ögat min rp enormt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte bara gå där ifrån.... I guess Jag har klipp på hela händelsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Halvt jag antar det.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka