Nekad Zykez | Ban överklagan [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Ditt Hex-ID: 11000013b0b0743

Vad är din discord tagg? Zykez#3719

Vem var det som bannade dig? ....

Hur lång tid var din ban? Inget datum

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: staff disrespect (lämnar mitt i ett ärende) Vilket jag inte gjorde dessvärre.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att det antagligen inte tyckte vilket jag tyckte, men jag blir irriterad när bara för jag bara hade whitelist rank så var inte jag trovärdig. En av personen som var med i diskussionen är "gRakke" och han och jag var inte direkt vänner. Vi har träffats för typ ett år sedan vilket inte var ett möte tror han han ville få bort mig från servern för att det inte skulle hände igen. Jag respekterar det men snälla banna mig inte från Discorden när jag inte gjort något ge mig en varning om jag lämnade en konversation förtidigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra diskuterade en händelse vilket var ingame. Båda gjorde fel, men sedan ville det ha mig perm bannad för att jag var dryg... enligt mig är det en del av min karaktär och han är lite bitchig. Jag ber om ursäkt om vi kom på fel fot igen hoppas det kan lösas!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel, Jag tycker inte man blir bannad för att man lämnar ett samtal utan man kontaktar personen som man ville ha kvar där, man bannar inte en direkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen på dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt mig så finns det ingen anledning att få mig bannad för det utan man kontaktar mig och ber mig prata med dem. Men 4.1 regeln tycker jag inte fyller rätt i detta och därför undrar jag varför? Och om personen svarar så var det ett speciellt bedömande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut du kan inte lämna ett samtal utan att fråga om samtalet är över.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka